DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 0%
İstanbul
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

AYGÜN; ‘İNSANLARDAN OY İSTERKEN UTANMALIYIZ’

AYGÜN; ‘İNSANLARDAN OY İSTERKEN UTANMALIYIZ’

Saadet Partisi Esenyurt İlçe Başkanı Kemal Aygün yaklaşan 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü münasebetiyle bölgede görev yapan basın mensuplarını boğazda ağırladı.

ABONE OL
3 Ocak 2026 17:46
AYGÜN; ‘İNSANLARDAN OY İSTERKEN UTANMALIYIZ’
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Beşiktaş-Ortaköy’de nezih bir mekânda gazetecileri kahvaltıda ağırlayan Başkan Kemal Aygün,

10 Ocak dolayısıyla gazetecilerin emeklerini tebrik ederek çeşitli hediyeler takdim etti.

Son dönemlerde yaptığı faaliyetler ile adından sıkça söz ettiren Saadet Partisi Esenyurt İlçe Başkanı Kemal Aygün; ‘’Gazeteci dostlarımız bizim için değerlidir. Çünkü sizlerle birlikte bizde kamu yararı, vatandaşın sorun ve sıkıntılarına temas etmek için çaba gösteriyoruz. Yani siyasetçiler olarak bizler sizlerin fikir ve görüşlerine önem veriyoruz. Burada yöneticiler zaman içinde gelip gider ve değişir. Fakat gazeteciler hep burada ve değişmiyor. Siyasetçilerin gazetecilere danışması, sorması gerektiğini düşünüyorum. Bir siyasetçinin ‘ben şunu yapayım beni daha çok yazsın’ mantığında olmamalıyız. Gazeteci her konuyu tarafsız bir şekilde yazabilmeli ve gündeme taşıyabilmelidir. Yani ortak hareket edilmelidir.  Çünkü gazeteciler bir kentin hafızası, eksiğini-noksanını bilen ve en iyi tanıyan kişileridir’’ dedi.

Başkan Aygün sözlerine devam ederek, ‘’Biz yaptığımız çalışmalar ve bilgilendirmeler ile sadece muhalefet olsun diye yapmıyoruz. Esenyurt’ta yaşayan vatandaşların, Beşiktaş’ta, Florya’da yaşayan insanlar gibi yaşam kalitesinde neden olmasın diye uğraşıyoruz. Biz insana hizmet etmenin sadece belediye başkanlığı ile olmadığı, muhalefet bir parti olarak insanımıza hizmet etmenin mümkün olduğunu gösteriyoruz. Şunu söylemeliyiz. Bunca zaman birçok yöneticinin gelip, gittiği ve kötü bir şekilde yönetmiş olduğu bu kentin insanlarından oy isterken utanmalıyız’’ dedi.

 

Türkiye ve dünya gündemine dair sohbet ile devam eden programda gazeteciler, Başkan Kemal Aygün ve ekibine ilgi alaka ve düşüncelerinden dolayı teşekkür ettiler.

HABER//MURAT KARAKOÇ

 

 

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

SON DAKİKA HABERLERİ