DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 0%
İstanbul
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

BİNLERCE GÖLELİ, BÜYÜK GÖLE GECESİNDE BULUŞTU

BİNLERCE GÖLELİ, BÜYÜK GÖLE GECESİNDE BULUŞTU

İstanbul Göle Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği tarafından12'nci Geleneksel Dayanışma gecesi yapıldı.

ABONE OL
29 Ocak 2026 15:00
BİNLERCE GÖLELİ, BÜYÜK GÖLE GECESİNDE BULUŞTU
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Esenyurt Boy Davet Düğün Salonunda gerçekleşen geceye, çok sayıda siyasi isim, iş dünyasından önemli isimler, STK, vakıf, dernek ve kanaat önderleri katılım sağladı.

Geceye yoğun katılımından dolayı misafirlerin oturması ve yer sorunu yaşanmaması için ek masalar kuruldu.

Merkezi İstanbul Esenyurt’ta bulunan İstanbul Göle Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Korkmaz Kaya ve yönetimi konuklarını kapıda karşıladı.

Programa bölge milletvekilleri, eski ve yeni belediye başkanlar, meclis üyeleri, muhtarlar, siyasi parti temsilcileri, Sivil Toplum Kurum Temsilcileri, iş insanları, basın mensupları ve çok sayda Göleli katıldı.

Yaklaşık 2 bin kişinin katıldığı program Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başladı.

KAYA; ‘Bu tablo Göle’nin birliğini, beraberliğini yansıtıyor’’

Dernek Başkanı Korkmaz Kaya yaptığı konuşmasında; ‘’12’nci Geleneksel Göle Kaz Gecemizi, hemşerilerimizin yoğun katılımı, gönüllerimizi ısıtan birlik ve beraberlik ruhuyla gerçekleştirdik. Göle Derneği 1990 yılından bu yana sadece bir dernek değil, bir dayanışma merkezi, bir buluşma noktası ve metropol şehir İstanbul’da, Göle’nin yaşayan hafızasıdır. Bugün bu tablo Göle’nin birliğini, beraberliğini yansıtan bir tablodur. Bu birliğin devam etmesi için dün olduğu gibi bugünde devam ettirmek için elimizden gelen çabayı göstermeye devam edeceğiz’’ dedi.

Sözlerine şöyle devam eden Kaya; ‘’Göle’nin kokusu, tadı, sesi bu gecede bir araya geldi. Gurbette memleket havası estirdik. Bu güzel gecede bizleri yalnız bırakmayan tüm hemşerilerimize, misafirlerimize, destek veren kurum ve kuruluşlara, emeği geçen yönetim kurulu üyelerimize ve gönülden katkı sunan herkese yürekten teşekkür ederiz. Birlikte güçlüyüz, birlikte Göleyiz! Nice güzel gecelerde yeniden buluşmak dileğiyle” dedi.

Bu yıl 12’ncisi düzenlenen İstanbul Göle Derneği Kaz Gecesi programında, dünden bugüne başkanlık yapmış isimler sahneye davet edilerek, Göle’ye hizmetlerinden dolayı teşekkür plaketi takdim edildi. Vefat eden geçmiş dönem dernek başkanlarının yerine plaketleri çocuklarına takdim edildi.

İstanbul Göle Derneği Kaz gecesinde; bölgenin sanatçıları Ömer Amed, Çağlar Öngel ve Mahir Yılmaz sahne aldı.

Etkinliğin sunuculuğunu Erkan Özçelik ve Eda Yıldırım yaptı. Dayanışma gecesinde gelen misafirlere yörenin yöresel yemeği kaz eti ve çeçil peyniri ikram edildi.   

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

SON DAKİKA HABERLERİ