İlçe merkezinde, 22 Şubat Pazar akşamı gerçekleşen iftara, ilçede görev yapan yaklaşık 35 civarında muhtar katılım sağladı.
İftar yemeğinde konuşan Saadet Partisi İlçe Başkanı Kemal Aygün, “Bu mübarek akşamda, davetimizi kırmayarak soframızı bizimle paylaştığınız için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Çok önemli bir görevi icra ediyorsunuz. Bu vesileyle, kentimiz için, bu kentin insanları için yaptığınız tüm çalışmalar ve emeklerinizden dolayı bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. İyi ki geldiniz, iyi ki aynı sofradayız” ifadelerini kullandı.
Esenyurt Muhtarlar Derneği Başkanı Ahmet Kuzgun’ da söz alarak yaptığı konuşmasında, nazik davetinden dolayı İlçe Başkanı Kemal Aygün’ e teşekkür etti.
