26 Haziran 2026 Cuma
Programa AK Parti İstanbul İl Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Turan, İl koordinatörü İlker Gürbüz, Esenyurt önceki dönem belediye başkanları Necmi Kadıoğlu, A.Murat Alatepe, eski ilçe başkanı Şenay Değer, Kıraç önceki dönem belde belediye başkanı Hamit Öncü, eski ve yeni belediye meclis üyeleri katıldı.
‘’Görev gelip geçicidir, duruş kalıcıdır’’
Yemek sonrasında bir konuşma yapan İlçe Başkanı Togay Çoban, ‘’ Bu akşam, geçmişten bugüne ilçemize ve davamıza emek vermiş çok kıymetli yol arkadaşlarımızla aynı sofrayı paylaşmanın mutluluğunu ve onurunu yaşıyoruz. Davetimize icabet ettiğiniz için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bugün burada bulunan herkes, farklı dönemlerde ama aynı ideal uğruna sorumluluk almış, taşın altına elini koymuş, ilçemiz için gece gündüz demeden çalışmış kıymetli yol arkadaşlarımızdır. Görevler gelip geçicidir. Ancak bırakılan izler, verilen emek ve ortaya konan duruş kalıcıdır. Sizler, bu ilçenin hafızasında ve bu teşkilatın temelinde çok önemli bir yere sahipsiniz’’ dedi.
‘’Vefanın, birlikteliğin ve sorumluluğun göstergesidir’’
Sözlerine devam eden Togay Çoban, ‘’Bizler çok iyi biliyoruz ki başarı, yalnızca bugünün çalışmalarıyla değil, dün verilen emeklerin, yapılan fedakârlıkların ve kazanılan tecrübelerin üzerine inşa edilir. Geçmiş dönemlerde görev almış belediye başkanlarımızın vizyonu, ilçe başkanlarımızın teşkilatçılığı ve meclis üyelerimizin sahadaki emeği, bugün geldiğimiz noktada bizlere yol göstermeye devam etmektedir. Bu akşamki buluşmamızı yalnızca bir yemek daveti olarak değil; vefanın, birlikteliğin ve ortak sorumluluğumuzun bir göstergesi olarak görüyorum. Farklı dönemlerde, farklı görevlerde bulunmuş olsak da bizleri bir arada tutan ortak payda; ilçemize duyduğumuz sevda, hizmet anlayışımız ve aynı hedef doğrultusunda yürümüş olmamızdır.
İnanıyorum ki bu birlik ve beraberlik ruhu, bundan sonra da yolumuzu aydınlatmaya devam edecektir. Tecrübeleriniz, görüşleriniz ve samimi katkılarınız bizim için son derece kıymetlidir. Kapımız da gönlümüz de her zaman sizlere açıktır. Bu güzel akşamda bizlerle olduğunuz için hepinize tekrar teşekkür ediyor; soframıza bereket, gönüllerimize muhabbet diliyorum. Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum’’ dedi.
Programa katılan önceki dönem belediye başkanlar, ilçe başkanları ve meclis üyeleri de söz alarak birlik beraberlik mesajları verdiler.
