İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne yönelik başlatılan soruşturmada tutuklanan İBB Genel Sekreter Yardımcısı Mahir Polat hakkında gözler Adli Tıp Kurumu’ndan gelecek rapora çevrildi.
Kurumun, Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı’na gönderdiği müzekkere ile Polat’ın hastaneye sevk edilerek, dosyada eksik görülen bazı tahlil ve tetkiklerin yapılmasını talep ettiği belirtildi.
HASTANEYE SEVK EDİLDİ
Adli Tıp’tan gelen talep üzerine Mahir Polat, bir kez daha hastaneye götürüldü. Polat’ın avukatı Alperen Gökhan, müvekkilinin Çam ve Sakura Şehir Hastanesi’ne sevk edildiğini bildirdi.
Avukat Erkam Erdem ise Polat’a tansiyonun 24 saat takibi için tansiyon aleti takıldığını ve işlemlerinin ardından yeniden cezaevine sevk edildiğini açıkladı.
Adli Tıp Kurumu, Mahir Polat hakkındaki raporunu bugün yapılan test ve tetkiklerin sonucuna göre hazırlayacak.
ANJİYO YAPILMIŞTI
İBB’ye yönelik operasyonda tutuklanan Mahir Polat, önceki hafta cezaevinde fenalaşmıştı. Polat’a kaldırıldığı hastanede anjiyo yapılmıştı.
BAKAN TUNÇ: KONTROLLER EKSİKSİZ YERİNE GETİRİLİYOR
Polat’ın sağlık durumuna ilişkin açıklama yapan Adalet Bakanı Yılmaz Tunç, “Tüm bu süreçlerde tutuklunun bütün kontrolleri eksiksiz şekilde yerine getirilmektedir. Aksi yöndeki iddialar gerçeği yansıtmamaktadır” ifadelerini kullanmıştı.

1
ARAMA ÇALIŞMALARINDA 12 ASKER METAN GAZINDAN ŞEHİT OLDU!
3986 kez okundu
2
Murat Karakoç Yazdı..
3963 kez okundu
3
CHP’li 3 belediye başkanı birde başkanvekili gözaltına alındı!
3782 kez okundu
4
İletişim Başkanı Fahrettin Altun görevden alındı
2620 kez okundu
5
Son dakika… ‘Terörsüz Türkiye’de tarihi gün! PKK silahları yaktı.
2568 kez okundu