📍21 oy alan İncirtepe Mahalle Muhtarı ve Esenyurt Muhtarlar Dernek Başkanı Ahmet Kuzgun, olağanüstü yapılan genel kurulda güven tazeledi.
📍Esenyurt’ta Recep Tayyip Erdoğan Parkında yapılması planlanan Emniyet Müdürlüğü Binası ile ilgili yaşanan tartışmalar neticesinde, ilçede Muhtarlar Derneği’nin hedef haline gelmesine sebep olmuştu.
📍Bu durum muhtarlar arasında da fikir ayrılığı oluşturması ile bazı muhtarların imza toplaması ile Esenyurt Muhtarlar Derneği normal süresine 1,5 yıl olmasına rağmen, olağanüstü seçim kararı alındı.
📍Mevcut başkan Ahmet Kuzgun’un karşısına Namık Kemal Mahalle Muhtarı Murat Cambaz başkan adayı oldu.
📍İki adayın yarıştığı olağanüstü genel kurulda Ahmet Kuzgun 21 muhtarın oyunu alarak yeniden başkan seçildi.
📍Seçim sonunda kısa bir konuşma yapan Kuzgun, diğer aday Murat Cambaz’ı tebrik ederek, birlik ve beraberlik mesajları verdi.
Haber / Murat Karakoç
1
TEK GROSS, ÇERKEZKÖY’DE HİZMETE AÇILDI
1383 kez okundu
2
BEYAZ ÖRTÜYÜ KEFEN EYLEYENLERİ ANIYORUZ!
1021 kez okundu
3
İstanbul Gazeteciler Derneği 24 Temmuz’da bir araya geldi: “Korku dağları eridi, korkmayacağız”
682 kez okundu
4
Son dakika: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu… 8 gözaltı kararı, Can Holding’e Operasyon!
585 kez okundu
5
ARDAHAN TANITIM GÜNLERİ BAŞLIYOR..
561 kez okundu