Seyithan İzsiz’e okul ziyaretinde, Esenyurt İlçe Milli Eğitim Müdürü Tayfun Özyolcu’da eşlik etti.
Vekil İzsiz, Seyithan İzsiz İlkokulu öğrencileri ve öğretmenlerine moral ve motivasyon ziyaretinde bulundu.
Son günlerde, okullarda yaşanan acı olayların başta tüm ülkeyi olmak üzere öğrencileri, öğretmenleri ve velileri derinden etkilemesi sebebiyle, Milletvekili Seyithan İzsiz tarafından kalplere dokunan duyarlı bu ziyaret dikkat çekti.
Milletvekili Seyithan İzsiz, Şanlıurfa ve Kahramanmaraş’ta gerçekleştirilen menfur okul saldırılarında hayatını kaybeden öğretmen ve öğrenciler için gerçekleştirilen saygı duruşu ve İstiklal Marşı töreninde öğrencilerin arasında sıraya girdi.

İZSİZ, ‘’Evlatlarımıza ışık tutanlar sizlersiniz’’
Okul ziyaretinde bir konuşma yapan İstanbul Milletvekili Seyithan İzsiz, “Değerli öğretmenlerim, sizler geleceğimizin teminatı olan evlatlarımıza ilmi, irfanı, adabıyla hayata hazırlayan ve onlara ışık tutanlarsınız. Sizler bizim can parelerimiz ve yarınımızsınız. Değerli öğretmenlerimiz bilin ki yalnız değilsiniz. Sevgili çocuklar, her biriniz bizim birer evladımızsınız. Öğretmenlerimiz ve biz sizleri çok seviyoruz. Sizleri iyi yetiştirmek, hayata kazandırmak ve abilik yapmaktan, bir anne-baba yarısı olmaktan son derece onur duyuyoruz. Ve mutlu oluyoruz. Bilesiniz ki asla yalnız değilsiniz. Bizler bugün ve her zaman sizler için buradayız. Güvendesiniz ve her zaman öyle olacaksınız’’ dedi.
‘’Devletimize ve eğitim camiamıza güvenelim, inanalım’’
Sözlerine devam eden İzsiz, velilere seslenerek, öğretmenlerin önemine değindi. ‘’Değerli velilerimiz şunu sizden rica ediyorum. Öğretmenlerimiz bütün vakitlerinde, her düşünce ve fikirlerinde çocuklarımızı kendi çocukları gibi görüp, onları yetiştirmenin azmi içerisindeler. Onlara emanet ediyoruz ve biliyoruz ki, biz nasıl evlerimizde annelik- babalık yapıyorsak. Biliyoruz ki okulda da annelerimiz ve babalarımız bizim öğretmenlerimizdir. Onların şefkati ve muhabbeti, ziyadesiyle bilmeliyiz ki bir anne ve bir baba gibidir. Bundan dolayı öğretmenlerimize daha fazla insiyatif, yetki ve daha fazla güvende bulunmamız gerekir. Şu son dönemlerde yaşanan hadiselerden dolayı, okulumuza inanalım, öğretmenlerimize güvenelim. Devlet yöneticilerimize ve milli eğitim camiamıza inanalım ve güvenelim. Bizler elimizden geldiği kadar, maksimum bir enerji ve fayda ile her bir alanda, insanımıza faydalı olmanın azmi ve gayreti içerisindeyiz. Bu sabah sizlerle ve evlatlarımız ile birlikte olmak istedik. Öğretmenlerimiz ile birlikte olmak istedik. Ve her zaman birlikte ve beraber olacağız. Bu okulun mihmandarı olmaktan, sizin bir parçanız olmaktan, sizinle aynı havayı teneffüs etmekten çok mutlu oluyorum. Ama bilin ki bizim hiçbir zaman bir ayrılığımız olmayacak ve her daim her anımızı birlikte yaşayarak, paylaşacağız. Tüm eğitim camiamıza ve öğrencilerimize üstün başarılar diliyorum’’ dedi.

Tayfun Özyolcu, ‘’Okullarımızda herhangi bir sıkıntımız yok’’
Tayfun Özyolcu, ‘’Eğitim camiası olarak bugün tüm okullarımızda, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz ile eğitim öğretim faaliyetlerimizi başlattık. Okullarımızda herhangi bir sıkıntımız yok. Çok şükür güvenlik problemimiz yok. Kaymakamlığımızın uhdesinde, İlçe Emniyet müdürlüğümüzle okullarımızda ki güvenlik tedbirlerimizi almış bulunmaktayız. İnşallah öğrencilerimiz böyle güzel ortamda inşallah eğitimlerine devam edecektir. Bugün bizleri yalnız bırakmadığı için kıymetli milletvekilimiz Sayın Seyithan İzsiz’e şükranlarımı arz ediyorum. Tüm öğretmen ve öğrencilerimize iyi dersler diliyorum’’ dedi.
Haber// Murat Karakoç

1
ARDAHANLI KARDELENLERE İMDAT TATAR KUCAK AÇTI
1769 kez okundu
2
Gaziantepli Özyurtseven ailesi önce LGS sınavında şimdi de YKS’de Türkiye birincisi çıkardı.
672 kez okundu
3
ÖZYURT AÇIKLADI; ARNAVUTKÖY’E GİDİYORUZ AMA!
499 kez okundu
4
MİHRİCAN DENİZ YAZDI.. ÜNİVERSİTEYİ NEREYE GÖTÜRÜYORSUNUZ?
491 kez okundu
5
Eğitimde İş Birliği Protokolü İmzalandı
488 kez okundu