Protokol ile merkeze İnsan alınmıştır
İmzalanan iş birliği protokolü sayesinde, Millî Eğitim Bakanlığı Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin insanın fıtrî özelliklerini koruma ve geliştirmeyi, karakterini olgunlaştırmayı, şahsiyet bütünlüğünü oluşturmayı merkeze almaktadır.
Projede insanın kendi yeteneklerini ve potansiyelini gerçekleştirmeyi ve toplum ile insan arasında akılcı ve ahlakî bir uyum oluşturma hedefine ulaşmada eğitimin paydaşları olan okul idareleri, öğrenci, öğretmen ve velilere yeni faaliyet ve öğrenme imkanları sunulacaktır.
“Eğitim ailemize hayırlı olsun”
Esenyurt İlçe Milli Eğitim Müdürü Tayfun Özyolcu böyle bir iş birliği dahilinde, imzalanan protokolün, Esenyurt’un eğitim seferberliği, ayrıca sosyolojik yapısına da büyük katkı sağlayacağını ifade etti. Özyolcu; “Esenyurtumuza ve eğitim ailemize hayırlı olsun” dedi.
HABER//MURAT KARAKOÇ
1
ARDAHANLI KARDELENLERE İMDAT TATAR KUCAK AÇTI
1768 kez okundu
2
Gaziantepli Özyurtseven ailesi önce LGS sınavında şimdi de YKS’de Türkiye birincisi çıkardı.
671 kez okundu
3
ÖZYURT AÇIKLADI; ARNAVUTKÖY’E GİDİYORUZ AMA!
498 kez okundu
4
MİHRİCAN DENİZ YAZDI.. ÜNİVERSİTEYİ NEREYE GÖTÜRÜYORSUNUZ?
491 kez okundu
5
Eğitimde İş Birliği Protokolü İmzalandı
488 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.