Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, İBB soruşturmasında tutuklanarak, Silivri (Marmara) Cezaevi’ne, oradan da İzmir 2 No’lu F Tipi Cezaevi’ne sevk edildi.
İki kez akut lösemi ve lenfoma geçiren Mehmet Murat Çalık‘ın 23 Mart 2025’ten bu yana tutukluluk hali devam ederken avukatları cezaevi koşullarının hastalığını tetiklediğini gerekçesi ile tahliyesini talep etmişti.
MURAT ÇALIK HASTANEYE SEVK EDİLDİ
Sağlık sorunları yaşadığı bilinen Murat Çalık, tahliye başvurusunun ardından lösemi ve lenfoma geçmişi nedeniyle tetkik amacıyla hastaneye sevk edildi.
Çalık, detaylı tetkik yapılması için Katip Çelebi Üniversitesi Hastanesi’ne götürüldü.

1
TEK GROSS, ÇERKEZKÖY’DE HİZMETE AÇILDI
1378 kez okundu
2
BEYAZ ÖRTÜYÜ KEFEN EYLEYENLERİ ANIYORUZ!
1019 kez okundu
3
İstanbul Gazeteciler Derneği 24 Temmuz’da bir araya geldi: “Korku dağları eridi, korkmayacağız”
681 kez okundu
4
Son dakika: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu… 8 gözaltı kararı, Can Holding’e Operasyon!
584 kez okundu
5
ARDAHAN TANITIM GÜNLERİ BAŞLIYOR..
558 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.